18.07.2012

Oversize


Dziś w roli głównej sweter typu oversize, który już od kilku sezonów zajmuje wysokie miejsce w rankingu modnych ciuchów. Możemy znaleźć go praktycznie w każdej sieciówce w wielu różnych odsłonach-  wełniany, dzianinowy, w paski, kropki, jednokolorowy, z kieszeniami lub bez, z różnej długości rękawami, z dłuższym tyłem, większym dekoltem, itd. Może wydawać się, że tego typu ubrania zniekształcają sylwetkę i nosząc je daleko nam do kobiecego wyglądu. Stanie się tak, gdy zestawimy je z luźnym "dołem" i dodamy sportowe obuwie. Jednak w zestawieniu z obcisłymi spodniami, leginsami bądź szortami a do tego kobiecym obuwiem gwarantujemy sobie luźny, niezobowiązujący i jednocześnie kobiecy- a nawet seksowny wygląd.
Osobiście jestem wielką fanką ubrań oversize - co pewnie zobaczycie nie raz. Dziś pierwsza odsłona mojego ulubionego oversizowego swetra. Uwielbiam go za krój, kolor, wygodę, no i cenę - znalazłam go w outlecie, na dodatek na wyprzedaży ;)
Pozdrawiam, A.


SPODENKI - cubus | SWETER - vero moda | BUTY - allegro | TORBA - river island | PASEK, OKULARY - stradivarius | ŁAŃCUSZEK - castorama.

3 komentarze:

  1. niedość, że uwielbiam Cie za to, jaka jesteś to jeszcze w końcu robisz to co lubisz!!! gratulacje, będę Was odwiedzać! inspirujecie dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały sweter i sandały :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń